Välkommen!

-

07 oktober, 2008

Hösten kommer med stoora kliv.

Nu är det höst. Mysigt, men kalt & regnit.
Fast det är ganska fint nu när det är uppehåll :) Det gillar vi.
Så, nu är skolan i full fart, prov varje vecka & 1000 läxor.
Nästa vecka blir det prao, & på torsdag åker vi & tittar på Gymnasium, ska bli spännande (:
När jag ska praoa blir det på Hälsö, hos mina fastrar. :D Det ska bli mysigt, bor på Hyppeln. Oh, va jag längtar, va ju otroligt längesedan sist.
Men nu ska jag ut med hunden, sedan funderar jag på att åka iväg med moppen & fotografera ? Ska jag nog, det är fint väder & himlen är vacker så ja. Sedan blir det plugg :)
Bilder kommer från fotograferingen :)

PUUUSSAARR PÅ ER ALLA :*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Myssss..myss<33 Älskar dig<3 :D

Carolina sa...

åååååååå vad vi längtar efter dig. pusssss

kram C

Anonym sa...

Hej Linnea!
Du kunde ju praoat som barnflicka hemma hos mig å passat LilleNisse.
Hoppas allt är o.k? vi mår fint
kram från gammalfaster

Linnea Yngvesson sa...

jo, det hade jag kunnat göra ;)
Jo, vi har det bara bra :D