Välkommen!

-

05 september, 2008

Hurra Hurra HURRAA!!

Grattis till Mig. :D
Idag blir jag en byxmyndig icke cykelhjälmhavande moppekörande 15 åring! :D
Jag må mig leva jag å mig leva jag må mig leva ut 2000 år :D

Japp, idag är det den stora dagen som ni kanske förstått, ikväll blir det av att skriva för att få köra runt med sin käre moppe som har väntat länge nog :D

Idag var jag inte i skolan, vi var ute på uthollmen & hade 5-Kamp, blandade lag 9EF :D Jätte trevligt var det, förutom regn. Men sedan kom sol, vad är det man brukar säga, efter regn kommer sol? :d stämmer, stämmer också. Aja. Det laget som vann 5-Kampen var LAAAAG TREEEEEE, ah, & ni kan ju bara gissa vilket lag jag var med i? ;) Haha.
Nu sitter jag här hemma & knappar lite på datorn, det e trevligt, ska snart ut med hunden, Mormor, Morfar & Lisa kommer om cirkus en halv timme. Trevligt trevligt,
& imorgon blir det ett kalas, då släkten från pappas sida ska pallra sej hit! :D Mys!

Ni som vill få reda på vad jag fått i födelse present, ni får läsa inlägget som kommer ligga ovan /\

ps. Min arm e snart kanon bra igen! :D:D ds.

Ha det underbart Tack & hej. för mej. :D <3

1 kommentar:

Carolina sa...

Grattis grattis på din stora dag. Puss puss på din stora dag. Kram kram på din stora dag. Hoppas det gick bra med moppekörkortet. Lôve you. Ses imorgon.