Välkommen!

-

13 september, 2008

Patrik 1,5

Idag var jag & såg på biopremiären av Patrik 1,5 med mina kära vänner, Linnea, Cissi, AK & Anna.. Det var jääätte mysigt!
Vi började att vara i skolan, tro det eller ej?.
Sedan tog vi våra moppar (H) upp till Kungsmässan, för att vandra runt där ett tag. Cissi gick på teater i cirkus 2 timmar, & vi gjorde ett litet ärende, vi åkte & bokade bord på Mammas Pasta.
Sedan kom vi tillbaka för att hämta upp Cissi som inte visste ett skvätt om det här med Mammas Pasta. & Linnea A råkade för säja sig, när vi stressade Cissi,
"du får skynda dej vi har bokat bord!"..
"Shhhh!!!, vi skulleju inte säga något!"
"va sa ni?" Undrar cissi glatt.
Som räddare i nörden kommer Ak.
"Öh, du får skynda dej, för vi har köpt en bok!"
Cissi kollar mkt frågande på oss.
"En bok? Varför?"
"Jomen det är en förtidig födelsedags present!"
Lätt lurad som hon är går hon på det & tror att vi köpt en bok. Vi smiter in på K-mässan för att kpa godis till bion, & sedan kör mopparna för att parkera för att gå & äta, "ah men cissi, vi kör dej till mc Donald". Vi har redan ätit. Vi hoppar av mopparna & går till mammas pasta, & hon blir otroligt förvånad.
Det var skoj. :D & mysigt. Maten var riktigt god, dock blev jag alldeles proppmätt.
Vi åkte till bin & gick o kollade på Patrik 1,5.
Rolig / Mysig på samma gång. Kanon bra film!
Bilder från kvällen kommer när alla skickat bilder!

Tack för mej leverpastej!!

3 kommentarer:

Carolina sa...

Hej min lilla söta brorsdotter. Regler från faster: Du får bara köra till brevlådorna. Aldrig när det är mörkt. Ej när det är under 5 grader ute. Högst i 20. Och inte när det regnar. Så vill jag inte höra från andra att du skiter i mina regler... Puss

Anonym sa...

Hejhej.

Anonym sa...

Tack för en underbar kväll tillsammans med dig o dom andra!!! ÄLSKAR DIG<3<3<33<33