Välkommen!

-

20 september, 2008

Två mysiga kvällar.

Första kvällen var i går kväll!
Jag var med Cissi & Emelie J :D
Oj, jag glömde att först var jag med Linne A efter skolan & vi åkte in till Kba. Mys!
Vi tog oss en fika & shoppade lite!
Senare på kvällen kom Cissi & Emelie J hit! :D
Vi dansade till mamma mia sångerna ;D
Me like <3
bilder får ni hoppas att ni kommer få se, när cissi skickat dom :)

& den andra mysiga kvällen va idag. :D
Jag var med AV. Härligt!
Det började att hon väckte mej klockan fyra. ajabaja.!
Sedan åkte jag till henne efter att vi båda ätit.
Vi ringde EA & cissi med dom skulle på bio, så då kom jag och anna V på att vi skulle nog draoss in till kba för att se på bio med, men , då säger Ea & cissi att dom ångrar sej.
Så vi lämnade tillbacka biljetterna & åkte & hyrde en film & tittade på hos anna :D MYSIGT! <3

Inga kommentarer: