Välkommen!

-

14 augusti, 2008

2 dagar med Anna <3

Nu var det två dagar sedan jag bloggade!
Aj aj.
Min blogg är fortfarade lite halvfärdig, men det kommer lösa sig ;)

Jag kan ju berätta lite om vad jag gjorde både igår & idag!
Igår: Jag & Anna stack till liseberg, det var mys! & vi åt senare på dagen på restaurangen vid Lisebergsbannan. Vi tog varsin entrecote :D Det var gudans gott (:
Sedan när vi gick för att åka slänggungan! Och gissa vad!när vi komupp i luften började det ÖS REGNA!! Vi blev plaskeblöta! Blä.. -.-
Sedan ringde vi min mamma, så hon fick komma & hämta oss. :) & så åkte vi in till Kba & gick på bio, gissa filmen ;) Mamma Mia The Movie! Jätte bra & söt var den! Den ska köpas (;
Sedan sov Anna här. Så när vi kom hem från bion så såg vi på Projekt Run Way. (Y)
Sedan la vi oss, för att gå upp i tid till morgondagen ;)

i dag: Det blev till att gå upp klockan 8.00 idag, men den där kära knappen på mobilen znosa är ju underbar. Så det blev inte till att gå upp för än klockan var halv nio.
Vi orkade inte äta hemma så mamma körde oss & släppte oss vi onsala k:a klockan halv tio. Sedan missade vi bussen, för den gick inte på den hållplatsen! Det stod *piip* inte om bussen gick på A eller C ! Aja, vi tog oss in tillslut och åt frulle på Linneas Café :D Mys!
Sedan shoppade vi runt lite ;)
Det jag köpte kommer i ett annat inlägg när jag tagit bilder!
Sedan stack jag till golfbanan :)


Ha det!
/ Linnea

2 kommentarer:

Caisa sa...

vad du e duktig hjärtat mitt.
Kram faster caisa.
Ps: Nu ska jag se på Sex i stan.

Linnea Yngvesson sa...

Tack :D
Jag har tittat på SATC ;) Det e bra! :D