Välkommen!

-

10 augusti, 2008

Ny!

Hejsan Hejsan! Jag heter Linnea Yngvesson & tänkte blogga lite för mig själv just nu, jag har en blogg tillsammans med min kompis Josefin http://schtekarnas.blogg.se/ hihi. Där har vi mest skrivit lite granna om vad vi gör om dagarna & om våra kompisar, inget jätte speciellt!
Jag är femton år & ska börja nian om två veckor. :) Det ska väl bli både skoj & spännade.
Jag tycker om att fotografera, så ni kommer nog att få se en del utav mina fotografier,
lite om min kamera:
Hus: Nikon D50
Objektiv: Nikon 18-55mm
Nikon 55-200mm
Jag har också ett stativ & en kameraväska till kameran.
Favorit Objekt: Djur, natur, barn & olika sporter.

På bloggen kommer också komma vad jag gör under vardagarna & lite shopping om ni har tur ;)

Hoppas att ni kommer följa min blogg & hur detta kommer gå för mig!


Häls. Linnea

4 kommentarer:

Carolina sa...

trevlig blogg lilla du, väntar att få se dina bilder.

Linnea Yngvesson sa...

Tack tack! :)
Japp, det gör jag med! men det kommer imon tror jag :)

Anonym sa...

Du är bäst på att fotografera!!!
//Linnea

Linnea Yngvesson sa...

Åh! Söta unge! :D
Du e duktig på att vara SÖT! :D<33