Välkommen!

-

25 augusti, 2008

3 dagr!


Nu är det bara tre dagar som återstår till familjen Y & Z drar sig till Barcá :D Det ska bli jätte roligt & mysigt ska ni veta!
& nu är det bara 11 dagar tills jag fyller 15 & får köra min moppe :D
Den står där ute i garaget & bara väntar på att bli körd!
Mamma ringde förresten till han där som man ska skriva upp inför idag:)
Men han kunde dock inte garantera att jag kunde skriva upp på min födelsedag, men på måndagen eller tisdagen. :D
Så då blir det att burna runt med Gamla Bettan! :D
Först ska jag åka till brevlådan Haha. Näe jag vet banne mej inte vart jag vill åka första gången! Men skolparkeringen ligger ganska högt upp på listan! ;)
Cissi, dej ska jag ta med hem till mej, & om cirkus 4 månader kan vi gaasa i kapp! :D
Kanon kul!! (y)


Hahahahaha. Påtal om Cissi, hon är fattig & jag & Amanda & Anna & hon vill så gärna gå på mamma mia the movie igen (Anna? jag e inte säker på dej;)) Men nu är det som sagt så att Cissi inte har ngra pengar alls. Kassan ligger back två månadspengar! :o
Ja, så då får jag & anna under bilden imorgon skriva ett plankat som vi kan ställa framför oss, EN KRAM 10 KRONOR, ska det stå på den ;) haha. Cissi funderar på att sälja pussar för 20 kronor? Varför inte, så kom upp till kba imorgon & köper en kram eller 4:a. Pengarna går till ett fattigt barn i Onsala.
Ja, vi måste gå på den innan jag drar till barcá.! Annars funkar det banne mej INTE! :o :D
Puss & hej lever pastej!
Ps. Jag tycker ni är dåliga på att kommentera så på högersida av bloggen om du skrollar ner en bit så står det hur just DU som inte äger en egen bloggblogspot.com kan göra för att kommentera! ds.

1 kommentar:

Carolina sa...

Har du tagit korten med äpplet? så häftig tycker jag att den bilden är. skitduktig är du. puss