Välkommen!

-

28 augusti, 2008

Mamma Mia barcelooona :D


Hejsan!
Nu var det några dagar sedan sist!
Men Nu har ju skolan börjat. Hur ska jag då hinna med allt!? Packning, skola & kompisar hinns knappt.
Igår så stack jag, Anna, Cissi, Amanda & Emelie in till Kba. Vi sprang runt i rengvädret & var dyblöta & var inne på kungsmässan ett tag sedan drog vi vidare till Facklan & tittade på Mamma Mia The Movie, ja, jag har nu sätt den två gånger! Men den e UNDERBAR! Jag älskar Stelle, Han e söt, & grym :D
Sångerna i Låten är väl för underbara! Jag kan alla! Haha, så vi satt där framme & sjöng förfullt ;) Jätte mysigt!! Tack tjejer för en underbart mysig kväll!!
& idag så har jag vart i skolan igen, & nu håller jag på att finslipa packningen iför att åka om ca. 6 timmar till Barcelona. Med Familjen Z. Det kommer vara jääätte mysigt, faktiskt första gången vi åker ihop med ngra kompisar, förutom farmor & farfar som e släktingar dock. ;)
Så här hemma i Sverige får ni ha det uuunderbart!
Nu ska jag gå & göra iordning det sista PUUUSSS
Ps. Uppdateringar från Barcá lär komma ;) ds.

1 kommentar:

Carolina sa...

tja linnea
underbart att åka på en liten tripp till Barcelona. tycker du är superduktig med din blogg. Härliga bilder oxå. löve you
kram faster caro