Välkommen!

-

23 augusti, 2008

Snigelskogarna har anlänt!


Hej hopp, ett tag sedan nu, jag vill bara meddela er alla om att mina bilder på skorna kommer komma till bloggen snart! :D


Igår drog jag och Josefin in till NRJliseberg & kikade! MYS! Där träffade Lisa, Loella, Sandra & Alex. :) & senare

amandussons "gäng"! :D Mys mys, sedan kom Jina & så träffade vi hennes pojkvän m. kompisar & lillebröder, det var trevligt!! :D

Tack för kvällen alla trevliga (y)

Jag stack sedan in i en lite taxi & åkte till fastern i Eklanda, för att sova där tills idag. :D Mys

Så nu sitter Savannah här brevid mig (hon på bilden)& Gabbe sitter inne i Samuels rum & spelar TV-spel. Japp!

Vid halv sju - sju kommer Familjen Z. :D

Trevligt, vi ska snacka om Barcá! :) Vi packar vårt pick & pack tills torsdag kväll & sticker adios amigos en suecia! (L)

Kommer sakna er alla. :)

Skolan har ju börjat nu &så, första dagen i Fredags. Mysigt!! :)

Plocka blåbär i lingonskogen! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ<3
Gud va kul det var att träffa dig på NRJ, har saknat dig!!
Jag måste träffa dig innan Barcelona!! Puss på kinden<3

Linnea Yngvesson sa...

DU E SÖÖT UNGE!
Det var jätte trevligt att träffa dej med!! <3
Japp klart vi måste!! :D