Välkommen!

-

20 augusti, 2008

Skol start!

Hej hej!
Idag var det första dagen i skolan efter sommarlovet!
Alla i klassen var där. otroligt!
Vi började klockan 09.45 & slutade vid 12.
Det var inte så många som ändrat sej,
vi kan ju ta det viktigaste!
Markus & Per hade allt sträckt på sig. :)
& en guldkant på att Per hade fått en moppe :D!!
Jenni hade klippt sig. :)
Maria färgat håret lite mörk rött. :)
Anna hade inte plattat håret! :)
& sist & minst Jag själv! Jag hade klippt mig! :)

Ja, det blev lite page stuk över min frisyr nu, jag klippte mig igår. :)

Sedan drog jag & den icke plattade Anna ;) in till Kba , lika mys som alltid!
Jag fick shoppat en senapsgul skarf (ha ha, ordspråket är på topp!) & ett par super duper snygga skor! :D

Bilder kommer lite senare när mamma har kommit hem, så jag kan sno den lilla kameran, efter som att min nu är på lagning i ca. 4 veckor!!!!!
Saknar den REDAN! Det har gått ett dygn.
Felet: Aouto fokusen har kvaddat!
Vi hoppas att vi ska kunna laga den men i värstafall får du en ny.
Hur? D50 tillverkas inte längre!
Jaja, det är inte ert eller mitt bekymmer. :)

Ha det finnemang PANG!

2 kommentarer:

Caisa sa...

Hej lilla Hjärtat. Vad spännande med ny frisyr, längtar efter att få se dig. Det blir väl inte så många kommentarer när man inte skriver om något visst ämne som berör många andra också. Men det spelar väl ingen roll, det är kul att gå in o kolla på dina bilder o se vad du har haft för dig. Du e duktig, kämpa på.
love you faster

Linnea Yngvesson sa...

Hej :D
Nä, em jag har massa kompisar som är inne men inte komenterar.. ;)
Haha. hur emn ade du?? :o