Välkommen!

-

11 augusti, 2008

Nytt på bloggen!

Jag tänkte bara berätta för er vad jag hittat på med min blogg:

På högrasidan: Här har jag än så länge 3 rubriker.
Bloggarkiv: Där kan du titta på månaderna som jag bloggat i. & klicka runt & hitta speciella rubriker mm.
om mig LYngvesson: Här står det lite om mig själv!
länkar: Här är länkar på bla andra bloggar ni kan besöka.
Rubriken: Här har jag skrivit: Linnea Yngvesson - Jag är femton år & gillar att fotografera. Jag har och så lagt in en bild som jag tagit ner hos mig vid krokudden.
Längstner: NYTT! Här har jag lagt till videor från Youtube, det är just nu tre musikvideor från tre olika artister, men där visas en artist i taget & de 4 mest populära videorna på det sökordet.
Just nu fins det som sagt tre olika artister: Kat DeLuna - Run The Show, Kate Ryan - Ella Elle L'a & Rihanna - Disturbia.


Hoppas ni har det kul här!
häls. Linnea!