Välkommen!

-

25 augusti, 2008

Foto idée

Just nu satt jag & titta igenom mina kära bilder på min dator, jag kände värkligen inte för att reuchera ngn utav dom just nu, men jag hittade en som jag tog i mitta gammla hus also i december eller ngt sådant! & jag har vellat göra ngt med den i evigheter men det är inte mkt man kan göra med den, för jag e inte såå skicklig på PHS, på bilden är det en nyckel i ett hål, och jag skulle villja att den lixom stack ut från bilden, jag såg en fototidning en gång med en männinska som hoppade ut ur bilden, & jag har försökt med fåglar, men denna bilden går värkligen ite att göra på det sättet som jag gjorde med fågeln, men då så slog mig en ideé att jag skulle ta ett foto ute på ngn stor äng & en bild på en dörr mm, & göra ett drömrum lixom?
Men nu är det ju dock så att min kamera är på lagning! Så den ideén får allt vänta, tyvär...

Om ngn av er som läser skulle ha ett litet tips till mig hur man gör för att få saker att vara utanförbilde, uatn att det ser klippt ut, kan väll skriva ett mejl till mej på: linnea.yngvesson@hotmail.com Tack på förhand! :D

& ännu en påminnelse, det står på högrasidan av bloggen om du skrollar ner lite om hur du gör för att komentera mina inlägg, det är litte krongligt kan jag tycka, men men, jag har försökt göra det så lätt & bra som möjligt ska ni veta! ds.

/ SOOOL IDAG IGEEEN! :D Pussar fr. Linnea :D

Inga kommentarer: